Geld verdienen met enquêtes: Meld je aan bij deze top websites
Het is al langer bekend dat je geld kunt verdienen met enquêtes. Niet alleen hartstikke leuk, maar een extra centje is altijd mooi meegenomen, toch? Natuurlijk moet je er wel wat tijd in steken en verdien je niet binnen één dag 100 euro. Maar als jij dagelijks enquêtes invult, vooral met ten minste 5 enquête programma’s, kun je er maandelijks een leuk bedrag aan overhouden. Daarom delen wij met jullie de beste enquête websites van dit moment. Meld je aan en kijk of het iets voor je is. Een beetje discipline en dagelijks invullen loont echt!
LifePoints
LifePoints is een consumentenpanel bestaande uit mensen die vrijwillig deelnemen aan marktonderzoek. LifePoints is een website waar panelleden kunnen deelnemen aan online onderzoek, informatie kunnen uitwisselen en punten kunnen sparen. Deze punten “LifePoints Points” kunnen worden ingewisseld voor verschillende beloningen.
Toluna
Toluna is een plek waar men kan discussiëren, vragen kan stellen & fijn online polls kan beantwoorden. Een plek waar men kan deelnemen aan leuke & interessante enquêtes. Een plek waar men zich gratis kan opgeven om prijzen te winnen! Waarom aanmelden? Om punten te verdienen die ingeruild kunnen worden voor geld, cadeaubonnen en andere fantastische prijzen! Om producten te testen voor ze op de markt komen. Om antwoorden te krijgen op dringende vragen via de Toluna-gemeenschap. Per onderzoek krijgt de deelnemer punten. Deze punten zijn in te wisselen voor bonnen van bijvoorbeeld Bol.com, Douglas en de Nationale Tijdschriftenbon.
Opinieland
Opinieland is een wereldwijde gemeenschap die deelneemt aan online marktonderzoek. Deelnemers van Opinieland vullen vragenlijsten in die bedrijven kunnen gebruiken om hun producten te verbeteren. Hiermee verdienen de deelnemers geld en punten en doen ze automatisch mee met de driemaandelijkse prijstrekking. De panels voor online marktonderzoek zijn eigendom van Survey Sampling International, LLC. Opinieland werkt met marktonderzoekbureaus voor grote en kleine merken over de hele wereld. Daarnaast zijn ze direct verbonden met de fabrikanten van een aantal producten die dagelijks gebruikt worden. Ook werken ze met organisaties van allerlei diensten waar vaak gebruik van wordt gemaakt.
Surveoo
Word lid van de Surveoo gemeenschap en verdien tot € 7 per enquête. Je verdiensten kun je laten overschrijven per bank, PayPal of cadeaubonnen.
GfK Panel
Je mening is punten waard! Bij het GfK Panel ontvang je voor je deelname aan onderzoeken een vergoeding in punten. Deze punten kun je sparen en inwisselen voor leuke cadeaubonnen in de cadeaushop. Het aantal punten dat je ontvangt hangt af van het onderzoek waaraan je deelneemt. Wanneer je 2.000 punten gespaard hebt kunt je deze inwisselen voor een bon t.w.v. 10,-.
Betaalde Enquêtes
Deel je mening en ontvang beloningen! Je hebt de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op de ontwikkeling van de producten en diensten waarvan je in de toekomst gebruik zult maken. Geef je mening door deel te nemen aan betaalde enquêtes, producttests en mystery shopping in ruil voor contant geld of cadeaubonnen.
NMO Multimedia Panel
Een leuk programma voor jongeren tussen de 16-24 jaar. Zij willen weten waar je naar hebt gekeken, gelezen, gespeeld en geluisterd en wat voor soort websites en apps je gebruikt, als die er zijn. Zo begrijpen ze wat voor jou belangrijk is als het om tv, radio en internet gaat.
Prime Opinion
Verdien geld door enquêtes te beantwoorden! Door simpelweg je mening te geven over de actualiteit, welk afwasmiddel je gebruikt of welke televisie jehet liefst kijkt, kun je wwat extra geld verdienen. Van winkelgedrag tot politieke gedachten, van favoriete merken tot het voetbalteam.
PanelClix
PanelClix is sinds 1999 als online veldwerk leverancier actief in het beheren en bouwen van een online internationaal panel. Momenteel heeft PanelClix eigen panels in Nederland, Duitsland, België (Vlaanderen en Wallonië) en Frankrijk. Dit doet PanelClix in opdracht van gerenommeerde marktonderzoek bureaus, universiteiten en overheid. Ze combineren hun ruime ervaring op het gebied van online veldwerk met geavanceerde technologieën om dagelijks voor een groot aantal marktonderzoekbureaus en instellingen online veldwerk uit te voeren. Hierbij kunnen zij zowel sample-only services als ook full services leveren. Deelnemers verdienen punten met het invullen van enquêtes die ze kunnen inwisselen voor geld.
Maximiles
Laat je stem horen en ontvang gratis producten. Verzamel punten door marktonderzoekenquêtes te beantwoorden die toekomstige producten en diensten vormgeven. Je vindt er alles, van muziek, film en games tot schoonheids- en verzorgingsproducten, elektronica, ervaringen en meer.
Waardevolle Mening
Waardevolle Mening, onderdeel van Research Now, is een toonaangevende online gemeenschap die de deelnemers beloont voor deelname aan marktonderzoek in de vorm van enquêtes en producten testen. Deelnemers hebben de mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan de toekomst van verschillende industrieën en de ontwikkeling van nieuwe producten. Waardevolle Mening bestaat uit een selecte groep mensen met diverse specialisaties die ernaar streven de perceptie van hun bedrijfstak te verbeteren en de ontwikkeling van consumptiegoederen en diensten te bevorderen. Met iedere enquête wordt tegoed opgebouwd wat kan worden ingewisseld voor cadeaubonnen van topmerken als bol.com, Nationale Entertainment Card en nog veel meer.
Stempunt
Bij StemPunt kunnen je bezoekers door middel van deelname onderzoeken naar de meest uiteenlopende onderwerpen sparen voor leuke cadeaus en cadeaubonnen van onder andere Bol.com, Zalando en HEMA. Ook kunnen de punten gedoneerd worden aan een goed doel. Deelnemen kan wanneer het uitkomt. Bedrijven waarvoor StemPunt onderzoek doet zijn onder andere de ANWB, BNN, VakantieVeilingen en de NPO.
Loopsterpanel
LoopsterPanel is een enquêteportaal voor deelname aan betaalde online enquêtes. Leden ontvangen uitnodigingen om deel te nemen aan enquêtes over een breed scala aan onderwerpen, die gemakkelijk kunnen worden ingevuld op een pc, laptop, tablet of smartphone. Deelnemers kunnen de commercials en films van morgen bekijken en met hun mening de toekomst mede vormgeven.